fredag 28 maj 2010

quiet, i am sleeping

Uh, äntligen klar med frågorna. Var så inne i skrivandet att mina nudlar & brysselkål blev överkokta. Väldigt bra branscher jag jobbar i må jag säga. I restaurangbranschen är man så kroppsligt upptagen av sitt arbete att man är för stressad/inte har tid för mat. När man skriver är man för mentalt inne i sitt arbete för att hänga med i tiden. Hence överkokningen. Men nu är jag mätt och belåten och trött och ska packa det sista inför imorgon. Sen gör jag en dubbel saltomortal rakt ner under täcket. Lång dag, och imorgon lär inte blir bättre. Men det ska bli kul. Känner mig mycket mindre nervös inför intervjuerna nu när jag läst på och har frågor redo. Hey ho.

Dagens soundtrack har varit en av mina topp tio - SP - Siamese Dream. Får mig alltid på rätt humör. Sjukt emotionell men stark och rak på samma gång. Synd bara att Billy dejtar Jessica Simpson (och innan dess Tila Tequila) nu för tiden. Vad hände?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar