fredag 28 maj 2010

tell me all of your secrets

Sitter och jobbar, dvs skriver intervjufrågor och researchar. Har skrivit 5 frågor på en timme... Måste ha minst 10 till varje band.

Åker till Siesta imorgon för att intervjua Bad Hands (Per Nordmark - bla trummis i Fireside) och Mew, plus recensera några konserter. Känner mig lagom stressad. Måste dessutom packa. Skulle egentligen sova hos S inatt, men jag vet i ärlighetens namn inte om jag hinner. Får jobba snabbt nu. Han slutar jobba om 45.

Annars är allt fint. Har fått mycket tider på restaurangen. Och solen gör mig glad när den behagar titta fram. Dock blev jag sjukt glad av regn/hagel/åskstormen som drog över Skåne innan ikväll. Vädrets vrede är alltid spännande... Alla samlas vid fönstret och tar sig för pannan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar